15 ספטמבר, 2009

בוקר של בריאות


אצלינו, כל בוקר, מתחיל עם ארוחת בריאות. מעט פירות חתוכים (מלון / נקטרינה / אפרסק צהוב / בננה / ענבים...) יוגורט ומוזלי (muesli) מהמולדת השוויצרית. פעם, לפני שהשתתפתי בקורס הכנת גבינות ("עושים גבינות בבית", עם אריה גלבוע ואהוד כוכבי) הייתי קונה את היוגורט, היום את היוגורט אני מכינה לבד. ...פעם כשעוד לא הבנתי, הייתי קונה את המוזלי מוכן ומוציאה את הרכיבים שאני לא אוהבת. בעצתו של זוהר, גיליתי את האור... זה לא כל כך מסובך להכין לבד, זה אפילו פשוט, הרבה יותר טעים והרבה יותר טרי. אלה הם מרכיבי המוזלי שלי: 750 גר' שיבולת שועל (לא עדינה ולא מבושלת), 1/2 כוס נבט חיטה, 1 כוס סובין שיבולת שועל, 2 כוסות ברנפלקס, 1/2 כוס פישתן טחון, 1/4 כוס שקדים פרוסים, 1 כוס חמוציות (ללא סוכר), 1/4 כוס גרעיני חמניה, 1/4 כוס גרעיני דלעת, 1/4 כוס תפוחים מיובשים חתוכים לקוביות, 1/4 כוס אגוזי ברזיל קקצוצים גס, 1/4 כוס תמרהינדי חתוך לקוביות.

אין תגובות: