11 מרץ, 2012

דפנה בת 17

דפנה בת 17 ואמא שלה ערכה לה מסיבה. אני תפסתי טרמפ על העניין ותרמתי את תרומתי הצנועה...

השולחן המקסים, המפה, העיצוב, שרשרת הדיגלונים... הכל מעשה ידיה להתקנא של אמא של דפי
נשיקות ורודות ועוגיות צ'וקלד צ'יפס ורודות עם צ'וקלד צ'יפס לבנים
(חשבתי שאוכל להשתמש בסלק במקום צבע מאכל - לצערי זה לא עבד)
ג'לי (מקפא) חמוציות וקוקוס
(על בסיס המתכון הזה)

מאחור כוסיות מלפפונים במילוי צזיקי (אמא של דפי)
שיפודי עגבניות שרי עם מקפא (ג'לי) פסטו וכדורי מוצרלה קטנים מכאן
ג'לי פסטו: מחממים כ160 גרם רוטב פסטו מוסיפים לו 2 עלי ג'לטין שרוככו במים
מוזגים לכלי רחב ושטוח. כשקופא קורצים עיגולים בקוטר חצי עגבניית שרי.

קעריות שערות קדאיף עם גבינת עיזים עגבניות שרי מיובשות ובזיליקום
מערבבים שערות קדאיף עם חמאה מלח וסוכר, מניחים בתבנית שקעים משומנמים בחמאה
אופים בחום בינוני עד שמשחים.
מוסיפים גבינה, עגבניות שרי מיובשות ובזיליקום ואופים שוב.
קישים אישיים עם כרובית ורוטב בשאמל, בטטה, גבינה ועלי מיקרו

2 תגובות:

dana אמר/ה...

ואוו!! נראה יפה, וחמוד להפליא ובטח גם טעים. כל הכבוד לכן! איזה כיף לדפי. גם אני רוצה להיות בת שבע עשרה ועוד עם כזאת מסיבה בסטייל...

אלכס אמר/ה...

מתכונים פשוט מעולים